Hangulatjavító ételek

A boldogság és egészség sokszor kéz a kézben járnak, ezért nem árt odafigyelnünk – többek közt – e kettőre. Hogyan tudjuk fokozni mindkettőt?! Most, hogy végre az időjárás nekünk kedvez, ragyogó napsütés melegíti bőrünket, elmúlik a „téli rossz hangulatunk”, ideje az étkezés terén is a természet adta lehetőségek felé fordulni.
A következő lista, azon hét élelmiszert tartalmazza, amelyek kiválóan „növelik” jó hangulatunkat:

coffee

 

Kávé: Néhány csésze kávé naponta felpezsdít. A finom gőzölgő aromák, elrepítenek távoli vidékekre, és „kirángatnak” a hétköznapokból.

Banán: A banán tele van különböző hasznos tápanyagokkal, mint a magnézium és a B6-vitamin. Ezek remekül segítenek ellazulni.

Joghurt: A joghurt egy nagyszerű módja, hogy a szükséges szerotonin dózist magunkhoz vegyük, mely a boldogság hormon! Így a következő alkalommal, amikor egy kis snacket veszel, ragad meg a joghurtot is!

 

 

chocolates-3d-printing

Csokoládé: Azon kívül, hogy édes élvezetet biztosít számunkra, növeli a boldogsághormonokat és magnézium illetve anandamid tartalma, segít a pihenésben illetve a nyugalom megszerzésében.

Avokádó: Tudtad, hogy az avokádó képes „harcolni” félelmek és a szomorúság ellen? Következő étkezésedhez adj hozzá pár szeletet, és valódi lendületbe hoz.

Bogyók: A bogyók (málna, fekete ribizli stb.) tökéletesen felpezsdítik a hangulatodat, akár friss, akár fagyasztott állapotban fogyasztod őket.

Zöld tea: Igyon egy csésze teát naponta, és megérzi a valódi különbséget! Csökkenti a stresszt, és javítja az általános hangulatot.

Ha van kedved és szeretnéd tudni, hogy mennyire vagy képes elviselni a feszültséget, töltsd ki a stressz tesztet az alábbi weblap címen és olvasd el a hozzá tartozó értékelést!

http://www.eletstilusorvoslas.hu/stresszteszt


 

Facebook Comments

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.